طبس- سرپرستی یزدفردا: امام جمعه عشق آباد گفت: وقتي اراده ما از اراده خدا جدا شد، مشكلاتي ايجاد مي شود و اگر اراده خدا و اراده مردم با هم ممزوج گردد حق نمايان خواهد شد و در واقع مصداق عینی تجمیع اراده خدا و ملت، نهم دی ماه 1388 بود.

حجه الاسلام "قاسم اخلاقي فرد" در جلسه برنامه ریزی گرامیداشت یوم الله 9دی با اشاره به اینکه مخاطب بصيرت در درجه اول نخبگان كشورند چون معمولا مردم حرف شنوي از نخبگان دارند، گفت: وقتي در جامعه اي حق و باطل ممزوج شود تشخيص راه حق مشكل است و به بيان اميرالمومنين (ع) حق را بايد تشخيص دهيم و افراد را با حق بسنجيم.

وي به اهميت حماسه 9 دي اشاره و تصريح كرد: در فتنه 88 مشخص شد كه دشمنان داخلي در خارج از كشور حامياني دارند و اين دشمنان در جريان انتخابات فعال مي شوند و در اين انتخابات برخي چهره ها نقاب زده اند و به عرصه مي آيند و سعي مي كنند از مسئولان صلب اعتماد كنند و اراده عمومي را خدشه دار و تضعيف كنند و نخبگان و مسئولان را بترسانند و متهمان جايشان را عوض مي كنند و از اين رو همه بايد دشمن شناسي داشته باشند و حق را معيار قرار دهند.

امام جمعه عشق آباد اظهار داشت: وقتي اراده ما از اراده خدا جدا مي شود، مشكلاتي ايجاد مي شود و اگر اراده خدا و اراده مردم با هم ممزوج گردد حق نمايان خواهد شد و در واقع مصداق عینی تجمیع اراده خدا و ملت، نهم دی ماه 1388 بود.

حجه الاسلام اخلاقي فرد با استناد به آياتي از قرآن كريم گفت : هيچ گروه و قومي تغييرات در آنها ايجاد نمي شود مگر اينكه در درون خود تحول ايجاد كنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا